همکاری با کوکاس، یکی از تجربههای خوب ما بود. تخصص، دقت و سرعت پاسخگوییشان جزو ویژگیهای کوکاس بود که باعث شد با خوشحالی اونها را به دیگران معرفی کنیم. تیم طراحی کوکاس با انگیزهی بالایی به طراحی هویت بصری ما پرداختند و نتیجهی کار بسیار زیبا و جذابی رو به من ارائه دادند.
برای طراحی هویت بصری برند ایدههای الهام بخش ارائه میدهیم
خلاقیت و ابتکار بدون مرز در طراحی و دیگر هیچ!
فرآیندی که داستان برند شما را خلق میکند
برای تدوین فرآیندی که آزمون خود را پس داده باشد، سالها هزینه کردیم و تجربه به دست آوردیم. فرآیند طراحی هویت بصری برند در آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکاس با توسعه یک مفهوم یا ایده مرکزی شروع میشود. این ایده هسته و روح طراحی است که در تمام مراحل طراحی هویت بصری به آن مراجعه میکنیم. در ادامه ما به طراحی لوگو به عنوان اولین و مهمترین عنصر هویت بصری برند میپردازیم. ماموریت بعدی تیم طراحی ایجاد هارمونی یکپارچه برای نمایش شخصیت برند شما در تک تک اقلام هویت بصری از جمله کارت ویزیت، بروشور، اوراق اداری و… است.
طراحی هویت بصری با ادغام خلاقیت با تجربه
ما با بیش از 5 سال تجربه در ارائه خدمات طراحی هویت بصری و بهرهگیری از دانش برترین طراحان به شما کمک میکنیم تا کسبوکارتان را از دیگران متمایز و در ذهن مشتریان ماندگار کنید. متخصصان با تجربه کوکاس از طراحی لوگو تا هر آنچه نشان دهنده هویت برند شما است به صورت اختصاصی طراحی میکنند. به ما اعتماد کنید تا هویت بصری برندی ایجاد کنید که بر روی مشتریان شما یک تأثیر دائمی میگذارد و شما را در ساخت یک برند موفق کمک میکند.
مراحل طراحی هویت بصری برند در کوکاس
ثبت سفارش
اولین گام شما برای طراحی هویت بصری برند، ثبت سفارش است. در این مرحله کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و نیازهای شما را ارزیابی میکنند.
جلسه نیازسنجی
در گام دوم در جلسهای آنلاین، متخخصان ما درخواستها و نیازهای شما را شناسایی و بررسی میکنند.
طراحی اولیه
در سومین مرحله، با توجه به نیازها و درخواستهای شما، طراحان ما شروع به اتود زدن و ارائه گام به گام آنها با شما میکنند.
طراحی نهایی
در نهایت، از میان طرحهای اولیهای که به تایید شما در آمدهاند، طرح نهایی را تکمیل و تقدیم شما خواهیم کرد.
آنچه مردم در مورد ما فکر می کنند
اعتماد شما، سرمایه ما است.
علی رضایی از ریمنتو
ثبت سفارش طراحی هویت بصری برند
تعرفه طراحی هویت بصری برند
تعرفه و قیمت طراحی هویت بصری برند در آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکاس متناسب با اقلام هویت بصری برند و نیاز شما برآورد میشود. با ثبت سفارش طراحی هویت بصری، شما میتوانید در کمترین زمان یک هویت بصری فوق العاده، اختصاصی و چشمنواز برای داستانسرایی برند خود داشته باشید.
چرا طراحی هویت بصری کوکاس
سوالات متداول شما
چرا باید هویت بصری برند داشته باشیم؟
کسبوکارها با بکارگیری این ابزار قدرتمند به راحتی خود را از سایر رقبای خود متمایز میکنند تا از مزایای برندینگ در دنیای کسب و کار بهره مند شوند. اگر به اطراف خود نگاهی دقیقتر کنید، خواهید دید که تقریبا هیچ کسب و کاری را بدون اسم پیدا نخواهید کرد. هیچ فردی دوست ندارد از جایی خرید و یا خدماتی دریافت کند که نام، نشان و به صورت کلی هویتی مشخص ندارد.
برخی از مهمترین مزیت های طراحی هویت بصری:
- قدرت شما را در قیمتگذاری و رقابت با سایر بازیگران صنعت افزایش میدهد.
- باعث انتقال صحیح پیام سازمان به کاربران می شود.
- اعتماد کاربران را به سادگی جذب می کند.
- باعث افزایش اعتبار در محیط کسب و کار می شود.
- حس وفاداری و شناخت کاربران به برند را افزایش می دهد.
- تجربه کاربری (UX) را بهبود می بخشد.
- و…
اقلام هویت بصری شامل چه مواردی هستند؟
مهمترین عناصر در طراحی هویت بصری یک برند عبارتند از:
- لوگو (نمادی از کل هویت و برند)
- پالت رنگهای سازمانی
- لوازم التحریر و اوراق اداری (سربرگ + کارت ویزیت + پاکت و غیره)
- ابزارهای بازاریابی (بروشور، کتاب، وبسایت و غیره)
- محصولات و بسته بندی (محصولات فروخته شده و بسته بندی که به دست مشتری میرسد)
- طراحی لباس (لباسهایی که توسط کارمندان پوشیده میشود)
- طراحی داخلی و خارجی محیط کار
- و هر چیزی که تصویری از یک کسب و کار در ذهن مخاطب ایجاد کند.
تعداد اتودهای طراحی شما چقدر است؟
ما هیچ محدودیتی برای تعداد اتودهای طراحی در نظر میگیریم. چون تعهد ما به نتیجه و کسب رضایت شما است، نه به کمیت و صرفا اتمام کار!
منظور از اتود طراحی چیست؟
منظور از اتود، طرح اولیه یا پیش طراحی است؛ اتود، اولین مرحله برای شروع پروژههای طراحی هویت بصری برند است. طراحان ما به کمک اتود میتوانند تصویر اولیه طرحهایی که در ذهن دارند را به شما نشان دهند تا در مراحل طراحی هویت بصری برند گام به گام ما را همراهی کنید.