تجربه هویت بصری

تجربه همکاری

با برترین برندها
پشتیبانی

پشتیبانی تمام عیار

پاسخ‌گویی 24 ساعته

google ads certified

متعهد به نتیجه

طراحی نامحدود
business experience icon

قیمت‌گذاری منصفانه

متناسب با نیاز شما
diamond

+5 سال

تجربه در طراحی

diamond

تبلیغات

دیده شوید
diamond

تبلیغات

دیده شوید
diamond

تبلیغات

دیده شوید
diamond

تبلیغات

دیده شوید

برای طراحی هویت بصری برند ایده‌های الهام بخش ارائه می‌دهیم

321312

خلاقیت و ابتکار بدون مرز در طراحی و دیگر هیچ!

برای ما طراحی هویت بصری بدون خلاقیت و ابتکار معنایی ندارد. ما در طراحی هویت بصری از متخصصان با تجربه استفاده می‌کنیم که همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی نوین و خلاقانه هستند. با استفاده از جدیدترین‌ استانداردهای طراحی، تجربه‌های کاربری و ابزارهای پیشرفته، به شما کمک می‌کنیم تا متفاوت دیده شوید. هویت بصری به مشتریان شما کمک می‌کند تا شما را سریع‌تر شناسایی کنند، شخصیت برندتان را به خاطر بیاورند، و با شما رابطه بیشتری بسازند. با ما همکاری کنید، تا هویت بصری قدرتمندی را برای شرکت شما طراحی کنیم.

فرآیندی که داستان برند شما را خلق می‌کند

برای تدوین فرآیندی که آزمون خود را پس داده باشد، سال‌ها هزینه کردیم و تجربه به دست آوردیم. فرآیند طراحی هویت بصری برند در آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکاس با توسعه یک مفهوم یا ایده مرکزی شروع می‌شود. این ایده هسته و روح طراحی است که در تمام مراحل طراحی هویت بصری به آن مراجعه می‌کنیم. در ادامه ما به طراحی لوگو به عنوان اولین و مهم‌ترین عنصر هویت بصری برند می‌پردازیم. ماموریت بعدی تیم طراحی ایجاد هارمونی یکپارچه برای نمایش شخصیت برند شما در تک تک اقلام هویت بصری از جمله کارت ویزیت، بروشور، اوراق اداری و… است. 

پالت رنگی
طراحی لوگو هویت بصری

طراحی هویت بصری با ادغام خلاقیت با تجربه

ما با بیش از 5 سال تجربه در ارائه خدمات طراحی هویت بصری و بهره‌گیری از دانش برترین طراحان به شما کمک می‌کنیم تا کسب‌وکارتان را از دیگران متمایز و در ذهن مشتریان ماندگار کنید. متخصصان با تجربه کوکاس از طراحی لوگو تا هر آنچه نشان دهنده هویت برند شما است به صورت اختصاصی طراحی می‌کنند. به ما اعتماد کنید تا هویت بصری برندی ایجاد کنید که بر روی مشتریان شما یک تأثیر دائمی می‌گذارد و شما را در ساخت یک برند موفق کمک می‌کند.

برند خود را متحول کنید

برترین نمونه کارهای ما

ما به کارهایی که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنیم.

مراحل طراحی هویت بصری برند در کوکاس

ثبت سفارش

اولین گام شما برای طراحی هویت بصری برند، ثبت سفارش است. در این مرحله کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و نیازهای شما را ارزیابی می‌کنند.

جلسه نیازسنجی

در گام دوم در جلسه‌ای آنلاین، متخخصان ما درخواست‌ها و نیازهای شما را شناسایی و بررسی می‌کنند. 

طراحی اولیه

در سومین مرحله، با توجه به نیازها و درخواست‌های شما، طراحان ما شروع به اتود زدن و ارائه گام به گام آن‌ها با شما می‌کنند.

طراحی نهایی

در نهایت، از میان طرح‌های اولیه‌ای که به تایید شما در آمده‌اند، طرح نهایی را تکمیل و تقدیم شما خواهیم کرد.

خدمات طراحی هویت بصری
client reviews

آنچه مردم در مورد ما فکر می کنند

اعتماد شما، سرمایه ما است.

photo 5915556631599496379 y
4
3
8
2
7 1

ثبت سفارش طراحی هویت بصری برند

اینجا نقطه شروع یک همکاری بلندمدت است

تعرفه طراحی هویت بصری برند

تعرفه و قیمت طراحی هویت بصری برند در آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکاس متناسب با اقلام هویت بصری برند و نیاز شما برآورد می‌شود. با ثبت سفارش طراحی هویت بصری، شما می‌توانید در کمترین زمان یک هویت بصری فوق العاده، اختصاصی و چشم‌نواز برای داستان‌سرایی برند خود داشته باشید.

چرا طراحی هویت بصری کوکاس
طراحی توسط برترین طراحان ایران
تعداد اتودهای نامحدود
تجربه همکاری در صنایع مختلف
6 ماه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
رعایت استاندارد‌های جهانی
پنل اختصاصی مشتریان
شروع هزینه‌های سرمایه‌گذاری از
5 میلیون تومان
contact modal bg

آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکاس

برای تماس، فرم را تکمیل کنید.

نام و نام خانوادگی*

تماس با کارشناسان ما:

سوالات متداول شما

چرا باید هویت بصری برند داشته باشیم؟

کسب‌وکارها با بکارگیری این ابزار قدرتمند به راحتی خود را از سایر رقبای خود متمایز می‌کنند تا از مزایای برندینگ در دنیای کسب و کار بهره مند شوند. اگر به اطراف خود نگاهی دقیق‌تر کنید، خواهید دید که تقریبا هیچ کسب و کاری را بدون اسم پیدا نخواهید کرد. هیچ فردی دوست ندارد از جایی خرید و یا خدماتی دریافت کند که نام، نشان و به صورت کلی هویتی مشخص ندارد. 

برخی از مهمترین مزیت های طراحی هویت بصری:

  • قدرت شما را در قیمت‌گذاری و رقابت با سایر بازیگران صنعت افزایش می‌دهد.
  • باعث انتقال صحیح پیام سازمان به کاربران می شود.
  • اعتماد کاربران را به سادگی جذب می کند.
  • باعث افزایش اعتبار در محیط کسب و کار می شود. 
  • حس وفاداری و شناخت کاربران به برند را افزایش می دهد.
  • تجربه کاربری (UX) را بهبود می بخشد.
  • و…
اقلام هویت بصری شامل چه مواردی هستند؟

مهمترین عناصر در طراحی هویت بصری یک برند عبارتند از:

  • لوگو (نمادی از کل هویت و برند)
  • پالت رنگ‌های سازمانی
  • لوازم التحریر و اوراق اداری (سربرگ + کارت ویزیت + پاکت و غیره)
  • ابزارهای بازاریابی (بروشور، کتاب، وب‌سایت و غیره)
  • محصولات و بسته بندی (محصولات فروخته شده و بسته بندی که به دست مشتری می‌رسد)
  • طراحی لباس (لباس‌هایی که توسط کارمندان پوشیده می‌شود)
  • طراحی داخلی و خارجی محیط کار
  • و هر چیزی که تصویری از یک کسب و کار در ذهن مخاطب ایجاد کند.
تعداد اتودهای طراحی شما چقدر است؟

ما هیچ محدودیتی برای تعداد اتودهای طراحی در نظر می‌گیریم. چون تعهد ما به نتیجه و کسب رضایت شما است، نه به کمیت و صرفا اتمام کار! 

منظور از اتود طراحی چیست؟

منظور از اتود، طرح اولیه یا ‌پیش طراحی است؛ اتود، اولین مرحله برای شروع پروژه‌های طراحی هویت بصری برند است. طراحان ما به کمک اتود می‌توانند تصویر اولیه طرح‌هایی که در ذهن دارند را به شما نشان دهند تا در مراحل طراحی هویت بصری برند گام به گام ما را همراهی کنید.