دسته‌بندی:

دوره طراحی آواتار مشتری (مخاطب شناسی)

پرسش و پاسخ

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
99000
شروع کنید
دوره
اطلاعات تکمیلی

در دوره طراحی آواتار مشتری (Customer Avatar) یاد می‌گیری که چطور با طی کردن چند گام مشخص مشتری‌هاتو بشناسی و وارد ذهن اونها بشی! پس از شرکت توی این دوره به راحتی می‌تونی درک کنی که چطور تبلیغ کنی؟ به هر مخاطب چه پیشنهادی بدی که نتونه ردش کنه! و کلی مهارت دیگه به‌دست میاری. اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ رو حرفه‌ای بردار! کافیه فقط چند دقیقه از ویدئو جلسه اول این دوره رو ببینی تا به طور کامل با اهمیت این موضوع در دیجیتال مارکتینگ آشنا بشی!

دوره طراحی آواتار مشتری (Customer Avatar)

دوره طراحی آواتار مشتریدر دنیای دیجیتال مارکتینگ هیچ موضوعی مهم‌تر از شناخت مشتری نخواهد بود. زیرا تمام اقدامات و تلاش‌هایی که برای ارائه محصولات و خدمات یک کسب و کار انجام می‌دهیم، بر اساس پیش‌بینی‌هایی است که از رفتار مشتری‌ها انجام داده‌ایم. پس اگر مشتری‌های خود را به خوبی شناسایی نکرده باشیم، تمام برنامه‌ ریزی‌های انجام شده با شکست رو به رو خواهند شد. همه شما می‌دانید که بدون شناخت صحیح نیازها، طرز تفکر، خصوصیات و رفتار مشتری‌ها، نمی‌توانیم انتظار افزایش فروش و جذب آن‌ها را داشته باشیم.

احتمالا تاکنون برای شما هم پیش آمده که به دلیل نداشتن شناخت صحیح از مشتری‌های خود آن‌ها را از دست دهید، در حالی که می‌شد از آن‌ها یک مشتری وفادار و پر و پا قرص ساخت! بیشتر اشتباهات دیجیتال مارکتر‌ها ریشه در همین موضوع دارد.

  • کمپین‌های فروشی که با شکست رو به رو می‌شوند.
  • محصولاتی با کیفیتی که از آن‌ها استقبال نمی‌شود.
  • تبلیغاتی که موثر واقع نمی‌شوند.
  • محتوایی که کاربران را جذب نمی‌کند.

و هزاران فعالیتی که برای جذب مخاطب انجام می‌دهید ولی در نهایت نتیجه نمی‌گیرید. با این حال همچنان نیز شاهد دیجیتال مارکترها یا صاحبان کسب و کارهایی هستیم که آنچنان روی محصولی که می‌فروشند متمرکز شده‌اند که دیگر فراموش می کنند به این موضوع فکر کنند که آن را به چه کسی می‌فروشند؟ چرا آن شخص به این محصول نیاز دارد؟ پس از خرید محصول کدام نیازهایشان را برطرف می‌کنند؟ و…

این یک اشتباه بزرگ است که همیشه شاهدش هستیم. شما شاید بزرگترین و بهترین محصول روی کره زمین را داشته باشید، اما اگر قصد دارید آن را به شخص اشتباهی بفروشید، هیچ‌ وقت نمی‌توانید در کسب و کارتان موفق شوید. به همین دلیل است که درک آواتار مشتری که بسیاری آن را به عنوان شخصیت مشتری (Buyer Persona) می‌شناسند، بسیار مهم است!

در دوره طراحی آواتار مشتری (Customer Avatar) یاد می‌گیرید که چگونه با طی کردن چند گام مشخص مشتری‌های خود را بشناسید و وارد ذهن آن‌ها شوید! پس از گذراندن این دوره به راحتی می‌توانید درک کنید که چگونه تبلیغ کنید؟ به هر مخاطب چه پیشنهادی را ارائه دهید که نتواند رد کند! برای هر کدام از محصولات خود چه کمپین و اقداماتی را راه‌اندازی کنید و در نهایت با چه شیوه‌هایی مشتریان را به خود جذب کنید. چرا که قبل از اینکه بتوانید هر چیزی را به طور مؤثر بفروشید، باید به خوبی درک کنید که:

  • مشتری ایده آل شما کیست؟
  • راه‌های ارتباطی مناسب با مشتری کدام است؟
  • آن‌ها چه چالش هایی برای خرید دارند؟

و بسیاری موارد دیگر که در این دوره یاد خواهید گرفت تا به کمک آن‌ها بتوانید متناسب با نوع پرسونا مخاطب خود بهترین راهکارها را برای افزایش فروش و وفاداری آن‌ها به کار بگیرید.

پس یادتان باشد! دیجیتال مارکتینگ بدون شناخت مخاطب امکان پذیر نیست.

چرا باید توی این دوره شرکت کنم؟

چرا باید در دوره شرکت کنم؟در این دوره برخلاف سایر دوره‌هایی که در سطح اینترنت پیدا می‌شوند، به شما صرفا تعدادی تکنیک و روش‌ مشخص یاد نخواهیم داد. زیرا هر روش و تکنیکی یک تاریخ انقضا دارد و به مرور زمان اثر خود را از دست می‌دهد. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که کاربران خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، روش‌ها و تکنیک‌های جدیدی را بکار ببرید.

  • چون یکی از مهم‌ترین مفاهیم دیجیتال مارکتینگ رو یاد می‌گیری.
  • چون تو این دوره یاد می‌گیری که برای تبدیل یک غریبه به یک مشتری به چه مهارت‌ها و ابزارهایی نیاز داری.
  • چون اگر نتونی مشتری‌هاتو بشناسی، در تمام مراحل دیجیتال مارکتینگ با مشکل رو به رو میشی.
  • چون بعد از این دوره می‌تونی این روش رو برای سایر کسب و کارها پیاده کنی.
  • چون این تنها دوره‌ فارسی است که این موضوع رو به صورت تخصصی آموزش می‌ده!
  • چون دوست داری خودت دست به کار بشی و بازاریابی کسب و کارت رو به عهده بگیری.
  • چون وقتی مشتری‌هاتو بشناسی، میزان آزمون و خطات در بازاریابی به حداقل میرسه.

برای شرکت در این دوره نیاز به پیش‌نیاز خاصی دارم؟

پیش نیاز دوره

برای شرکت توی این دوره نیاز به پیش‌نیاز خاصی نداری ولی مفاهیمی که توی این دوره یاد می‌گیری تقریبا پیش‌نیاز تمام دوره‌ها و مباحث دیجیتال مارکتینگه و در آینده خیلی به اون‌ها نیاز پیدا می‌کنی!

پشتیبانی دوره به چه صورت است؟

پشتیبانی دورهاین دوره 3 ماه پشتیبانی کامل داره که از لحظه ثبت نام شروع میشه. پس با خیال راحت بعد از ثبت نام می‌تونید از طریق راه‌های ارتباطی مثل سیستم تیکتینگ، تلگرام و… با مدرس دوره در ارتباط باشی.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ هیچ موضوعی مهم‌تر از شناخت مشتری نخواهد بود. زیرا تمام اقدامات و تلاش‌هایی که برای ارائه محصولات و خدمات یک کسب و کار انجام می‌دهیم، بر اساس پیش‌بینی‌هایی است که از رفتار مشتری‌ها انجام داده‌ایم. پس اگر مشتری‌های خود را به خوبی شناسایی نکرده باشیم، تمام برنامه‌ ریزی‌های انجام شده با شکست رو به رو خواهند شد. همه شما می‌دانید که بدون شناخت صحیح نیازها، طرز تفکر، خصوصیات و رفتار مشتری‌ها، نمی‌توانیم انتظار افزایش فروش و جذب آن‌ها را داشته باشیم.

محتوای دوره

مهدی علامه

درباره مدرس دوره

سلام، من مهدی علامه کارشناس دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا هستم. طی این چند سال اخیر با شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیادی همکاری داشته‌ام و کار حرفه‌ای را در زمینه‌هایی از جمله تولید محتوا، استراتژیست محتوا، دیجیتال مارکتینگ و… تجربه کرده‌ام. تجربیات و محتوایی که در وب سایت کوکاس با شما به اشتراک میذارم ثمرۀ این همکاری‌ها و تحقیقات تخصصی من در این زمینه است.

0 دیدگاه‌ها

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *