پایگاه دانش کوکاس

Knowledge base

what is corporate identity هویت بصری چیست
آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش برندسازی, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

هویت بصری چیست و چه تاثیری در برندینگ دارد؟

هویت بصری چیست؟ در دنیایی که هر لحظه شاهد تولد کسب و کاری جدید هستیم، اهمیت برندسازی و برندینگ دیگر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. در دنیای پر سرعت ارتباطات و تکنولوژی،…
engagement
52
یادداشت

بسازید و منتظر نتایج بنشینید

عبارت “بسازید و منتظر نتایج بنشینید” تنها در فیلم های سینمایی کارساز و موثر خواهد بود. بر روی رسانه های اجتماعی باید ارتباط خود را بسازید، آن را پرورش دهید، با افراد تعامل داشته باشید. در این شرایط ممکن است به سمت شما بیایند وکنارتان بمانند.
- ست گادین
placeholder پایگاه دانش آکادمی کوکاس
Screenshot 2020 04 23لغ پایگاه دانش آکادمی کوکاس
placeholder پایگاه دانش آکادمی کوکاس
digital marketing 2021
آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهترین تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ که نباید از آن‌ها غافل شد

دیجیتال مارکتینگ شاخه‌های مختلفی از جمله بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی دارد و به چند تکنیک و ابزار آنلاین خلاصه نمی‌شود. بنابراین شاید اگر ساعت‌ها و…
engagement
0
what is digital marketing
آموزش دیجیتال مارکتینگ, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ این یکی از مهمترین سوالاتی است که برای وارد شدن به دنیای کسب و کار به خصوص کسب و کار اینترنتی، باید پاسخ آن را بدانید. دیجیتال…
engagement
0
سوشیال مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش سوشال مارکتینگ, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مارکتینگ (Social Marketing) یکی از مهارت‌های مهم در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در پیشرفت کسب و کار شما داشته…
engagement
0
برند چیست
آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش برندسازی, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

برندینگ یا برندسازی چیست؟

برندسازی چیست: برندینگ (به انگلیسی: Branding) برای مدیریت، توسعه و در نهایت موفقیت کسب و کارتان اقدامی ضروری است. زیرا امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که در هر لحظه شاهد…
engagement
0
برند چیست 1 لحن برند چیست
آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش برندسازی, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

لحن برند چیست و چگونه به برند شما می‌کند؟

لحن برند چیست؟ این سوالی است که هر چه زودتر به جواب آن برسید، قادر خواهید بود ارتباط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید. بسیاری از کسب و کارهای امروزی…
engagement
0
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ, ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که به آن‌ها نیاز خواهید داشت

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ با پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال تغییر و تحول هستند. بنابراین کسی که بخواهد در دیجیتال مارکتینگ موفق باشد باید همیشه تلاش کند که بروز بماند…
engagement
0
دیجیتال مارکتر کیست
آموزش دیجیتال مارکتینگ, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتر کیست؟ چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

دیجیتال مارکتر (Digital Marketer) یکی از تخصص های جدید در دنیای کسب و کارهای اینترنتی است. همه ما می‌دانیم که تبلیغات سنتی دیگر به اندازه گذشته مؤثر نیست. امروزه با…
engagement
0
افزایش بازدید و ترافیک طبیعی سایت
آموزش دیجیتال مارکتینگ, آموزش تولید محتوا, آموزش سئو

چگونه به کمک محتوا باعث افزایش بازدید سایت شویم؟

افزایش بازدید سایت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های وبمستران و کسب و کارهای اینترنتی است. هیچ چیز بدتر آن نیست که در سایتی فعالیت کنید که مخاطبان زیادی ندارد. با کلی…
engagement
0
آواتار مشتری چیست؟
آموزش دیجیتال مارکتینگ, پرسونای مخاطب, مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

چرا باید از آواتار مشتری استفاده کنیم؟

آواتار مشتری (Costumer Avatar) همان چیزی است که برای شناخت مشتریان به آن نیاز دارید. برای اینکه فروش بیشتری داشته باشید، مخاطبان زیادی را جذب کنید و کسب و کارتان…
engagement
0
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مسیرهای آموزشی

راهنمای برندسازی

فهرست